تور پاییز 95، تور نوروز 96، تور کویر مصر، تور دره راگه، تور کرمان
تور پاییز 95، تور نوروز 96، تور کویر مصر، تور دره راگه، تور کرمان

تور پاییز 95، تور نوروز 96، تور کویر مصر، تور دره راگه، تور کرمان

www.arandtour.com

تور رامسر نمک آبرود تور شمال مرداد 95

تور رامسر نمک آبرود لاهیجان تور شمال مرداد 95

 

 

3 روزه شامل 3 روز و 2 شب | ازپنج شنبه 1395-05-07

 

 

جاذبه‌های تور مرداد 95 


 مجتمع رفاهی نمک آبرود، ساحل دریای خزر، مجتمع تله کابین رامسر

هزینه سفر:


395,000تومان

 

 

02144957051

 

09387419200

 

 

 


اطلاعات حرکت


محل حرکت: میدان آرژانتین ابتدای خیابان الوند


زمان حرکت: پنج شنبه 1395-05-07- راس ساعت 04:30 صبح 

وسیله حمل و نقل: میدل باس


 

توضیحات و سایر خدمات

 

رامسر تور مرداد 95


رامسر از شهرهای استان مازندران در شمال ایران است.رامسر،عروس شهرهای مازندران است. مردمان بومی رامسر به زبان گیلکی صحبت می کنند.. آب وهوای رامسر در تابستان گرم و مرطوب و در زمستان سرد است. نزدیکی  جنگل و دریا در رامسر زیبایی خاصی به رامسر داده است و این امر موجب جذب مسافر در فصل تابستان و ایام تعطیل می‌شود.

وجود قله‌های مخروطی شکل با پوشش انبوه گیاهان متنوع، باغ‌های مرکبات، چای، مزرعه‌های برنج، برخورداری از ساحل زیبا، منطقه‌های ییلاقی خوش آب و هوا، منابع فراوان آبهای گرم معدنی، وجود فرودگاه و هتلهای قدیم و جدید شهر رامسر را یکی از شهرهای منحصر به فرد تبدیل کرده‌است. وجود آب های گرم معدنی در نزدیکی ساحل دریا و چند وان و استخر آب گرم معدنی در شهرهای کتالم و سادات شهر، بوستان جنگلی صفارود در میان دره، روستای جواهرده در ارتفاع ۱۸۰۰ متری سطح دریا، قله مخروطی شکل مارکو و جداشده از سلسله کوه های البرز در شرق رامسر، جنگل دالخانی در مسیر رامسر به تنکابن، کاخ موزه تماشاگه خزر نزدیک هتل بزرگ رامسر و...از جاذبه های گردشگری رامسر می باشد.

 

نمک آبرود تور عید فطر 95

شهرک نمک آبرود بین راه  چالوس به تنکابن در ۱۲ کیلومتری چالوس قرار دارد.شهرک جدید نمک آبرود که در دوازده کیلومتری غرب چالوس واقع شده قسمتی از اراضی منطقه را با وسعت تقریبی ۶۵۰ هکتار در بر می‌گیرد. حد شمالی زمین های نمک آبرود تا  دریای خزر و حد جنوبی نمک آبرود را ارتفاعات مدوبن (از بلندی‌های رشته‌کوه البرز) تشکیل داده‌است. وجود پارک‌های جنگلی بنفشه و شمشاد در قسمت شمالی مجموعه ی نمک آبرود با وسعت تقریبی ۲۰۰ هکتار مناظر بدیعی را در این قسمت از بخش مجتمع نمک آبرود به وجود آورده‌است. ضمن آنکه در جنوب  مجتمع نمک آبرود دامنه کوه مدوبن به صورت جنگلی فشرده و با جاذبه‌های بصری فوق العاده واقع شده‌است.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.