تور پاییز 95، تور نوروز 96، تور کویر مصر، تور دره راگه، تور کرمان
تور پاییز 95، تور نوروز 96، تور کویر مصر، تور دره راگه، تور کرمان

تور پاییز 95، تور نوروز 96، تور کویر مصر، تور دره راگه، تور کرمان

www.arandtour.com

تور نئور به سوباتان تور سوباتان مرداد 95

نئور به سوباتان تور سوباتان تعطیلات مرداد 95



سفر 3.5 روزه (3 روز و 2 شب)

جاذبه‌ها:

دریاچه نئور، پیاده روی و وانت سواری در منطقه سوباتان، بازدید از غار گنج خانه، منطقه زیبای ساری داش،آبشار ورزان، وقت آزاد برای عکاسی در بام سوباتان، شب نشینی دور آتش، سورتمه ریلی تالش، ساحل زیبای حجت محله لیسار


هزینه سفر : 495,000 تومان


02144957051

09387419200

 

 اطلاعات حرکت

محل حرکت: میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند

زمان حرکت: چهارشنبه 1395/05/06 - ساعت 23:00

وسیله نقلیه اصلی: اتوبوس توریستی

استان مورد بازدید: گیلان

درجه سختی :   3



روز 1

حرکت شب رو به سمت دریاچه نئور


روز 2

صرف صبحانه کنار دریاچه نئور،شروع پیاده روی بمدت 3 ساعت و پیمایش اختیاری ادامه مسیر بصورت پیاده بمدت 5 ساعت تا سوباتان (در صورت تمایل امکان استفاده از وانت وجود دارد) صرف ناهار ،استراحت در خانه محلی


روز 3

صرف صبحانه ، بازدید از آبشار ورازان ، پیاده روی در ییلاقات منطقه سوباتان و صرف نهار،پیاده روی و وانت سواری تا دره ساری داش، بازدید از غار گنج خانه، وقت آزاد برای عکاسی در بام سوباتان صرف شام و اقامت در خانه محلی


روز 4

صرف صبحانه ، وانت سواری تا هشتپر، استفاده از مجموعه سورتمه ریلی تالش ،حرکت به سمت ساحل حجت محله لیسار، صرف ناهار ، حرکت به سمت تهران


سهم آرندتور 8 وعده غذا شامل: 3 وعده صبحانه، 3 وعده ناهار، 2 وعده شام
سهم آرندتور 4 بار میان‌وعده
در این سفر مسافر نیاز به آوردن وعده غذایی ندارد.

1- در صورت تمایل به اجرای گشت ها با پاترول مبلغ 75 هزار توامان به هزینه برنامه اضافه می گردد.(هر 5 نفر یک پاترول)

2- برای تور های هتلی اولوبت اقامت در اتاق های 2 تخته با زوجین میباشد(در صورت وجود اتاق های 2 تخته به تعداد زوجین)، در غیر این صورت اولویت بر حسب زمان ثبت نام میباشد و برای سایرین اتاق 3 یا 4 تخته در نظر گرفته میشود.
3-ترتیب سوار شدن مسافرین در وسیله نقلیه به ترتیب اولویت ثبت نام میباشد.

دریاچه نئور

 دریاچه نئور در حدود چهل کیلومتری شرق شهر اردبیل و در ارتفاع 2700 متری از سطح دریا قرار دارد.ماهیهای دریاچه نئور هرسال پیش از زمستان صید و جمع آوری می شوند زیرا در اثر یخ زدن دریاچه این ماهیهای نمی توانند در زمستان زنده بمانند و پس از زمستان دوباره ماهی های کوچک پرورشی در نئور رها می شوند. 

موقعیت

در فاصله ٣٦ کیلومتری شمال غرب شهر تالش و17 کیلومتری جنوب شرقی دریاچه نئور در ارتفاع 1900-1970 متری از سطح دریاهای آزاد قرار دارد.آبادی ییلاقی سوباتان روبروی بلندترین کوه رشته کوه تالش ««ریشکاجی یا ریشگاسر»» قرار دارد.جمعیت منطقه ییلاقی سوباتان شامل گزنه هونی، بیده پشت، هونی یش، قوری دره، قلعه بین یوری، گنجخانه،ورزان و…بصورت فصلی متغیر است. بهار، تابستان و اوایل پائیز، منطقه پر از هیاهو و جنب و جوش است، ترکیب جمعیتی عمدتاً از تالشان و بومیانی است که به دامداری و دامپروری مخصوصاٌ پرورش گوسفند مشغول هستند.سایر ساکنین از اهالی بخش لیسار (کرگانرود)تالش هستند.

آب و هوای سوباتان

به دلیل هم جواری ارتفاعات این منطقه با دریاچه ی خزر، آب و هوای سوباتان دائماً دستخوش تغییر است؛یک لحظه ابری، یک لحظه بارانی، یک لحظه تگرگ و رعد و برق و زمانی نیز آفتابی است. بسیار اتفاق افتاده که تمامی این پدیده ها ی جوی را در کمتر از یک ساعت تجربه نمود.

غذاهای محلی

در این منطقه ییلاقی همانند سایر نقاط عشایر نشین غذاهای محلی خاصی تهیه می شود که از جمله آنها ” پندیره ویسوج – سوجا دیله – قورما – قورتماج – سیرجینه – کله پلو – پته – قوزلی بریان و …. را نام برد.

قلعه صلصال لیسار

قلعه لیسار که باقی مانده از دوره ی سلجوقیان می باشد که در 15 کلومتری تالش و بر بالای تپه ای مشرف به دریا و جنگل در نزدیکی روستای سوباتان قرار دارد.مواد سازنده ی قلعه لیسار سنگ و ساروج است.


شماره تماس برای اطلاعات بیشتر

02144957051

09387419200

https://www.telegram.me/arandtour


شماره کارت پارسیان

6221061078970599 به نام سید اردشیر جلیلی

نظرات 1 + ارسال نظر
دانلود سریال سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1395 ساعت 10:43 http://www.30serialbaran.org/

عالی بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.